sjukling

Igår kväll hade jag svårt att somna, hallå när hände det sist egentligen? 8 månader? Well, jag hörde hur Olof sov oroligt och tänkte att jag skulle gå in och bädda om honom/lägga dit en extra napp. Ja det var tur att jag gjorde det för där inne låg en stackars liten feberyrande pojke och badade i sin egen svett.

Skakig och ledsen fick han följa med till soffan där vi parkerade oss för natten! Vi har valt att inte ha Olof i vår egen säng just för att det ska förbli "vår" plats. Egentligen är väl de största argumentet att vår säng är så sjukt hög så det är inte en säker plats att sova på! :) Mysigare att bädda ner sig framför tvn också!

Idag har O varit piggare men långt ifrån frisk! Fredric har fått för sig att sluta snusa? Mitt i ett nattskift? F har snusat sen han lärde sig gå ungefär så döm min förvåning :p Hade varit sjukt nice dock, palla snus liksom :) Mer pengar att spara undan inför husköp dessutom! :)

Håll tummarna att Olof får fortsätta sova gott i sin säng nu, annars har jag förberett soffan och soffbordet med det som kan behövas ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0