Im lucky.

Du tittar dig nyfiket omkring och ser på allt som om det var första gången. Du tar upp klossen med inlevelse och tittar snabbt på klossen bredvid, ahaa - det finns en till kloss. Den ser annorlunda ut, en röd, större än den jag har handen. Åh va spännande! 

 

Dina fantasi har utvecklats sen dess och nu är det mer spännande att bygga med klossarna. En och en metodiskt och lekfullt ovanpå varandra. Äventyren kommer att bli fler och jag lovar dig att alltid finnas med vid din sida när du antar utmaningen livet och tar dig framåt. Du förstår Olof, för även den dagen då jag inte längre finns i din närhet så finns jag i ditt hjärta, bakom din rygg, i dina ögon, i dina beslut, i din ilska, i din glädje och i ditt hopp.


Jag är lika lycklig som du över att det finns en blå, och en röd kloss, som dessutom går att stapla ovanpå varandra. Du är min dag. Jag stannar ofta upp och iakktar dig och älskar varenda millimeter av dig, precis som du är. Villkorslös kärlek som växer sig om möjligt starkare för varje dag som går.


Jag ska göra allt för att du ska tycka om dig själv för den du är, känna dig trygg och stolt. Få dig att förstå att man kan ta sig dit man vill och att ingenting är omöjligt. På riktigt. Jag vill visa dig hur underbart livet är, vad mycket det finns att uppleva och se. Jag ser så mycket fram emot vår tid tillsammans, här och nu, imorgon och i framtiden.


Jag älskar livet så otroligt mycket Olof,  och jag älskar dig!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: emma

Åhh så fint vilken tur han har lille olof som har en mamma som dej<3

Svar: Go du är Emma! <3
.

2014-04-17 @ 11:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0