I am serviceminded


Jag arbetar på en träningskedja som finns belägen i första hand i Dalarna men även Gävle, Sandviken och Solna. Tillsammans är vi 10 anläggningar som leverar träning och glädje i världsklass varje dag :)

Ja, anläggningen i vår stad har funnits i tre år och jag var med på ett litet hörn från början samtidigt som jag studerade i Leksand. Jag är blandannat administrativt ansvarig och jobbar i receptionen.

Jag tänkte gå hem på mammaledighet i mitten av maj ungefär och har BF den 8e juni. Det kommer bli tufft att släppa allt som den kontrollmänniska jag är men med tanke på vem som tar över så kommer det gå galant :) Lyxigt att få två sommrar i rad på hemmaplan, förra året var ju jag ledig med Olof hela sommaren eftersom jag började jobba redan när han var några månader gammal!

Jag älskar mitt jobb och att arbeta men denna gången ska jag förmodligen vara mammaledig en längre tid och njuta av tiden med både Olof och lillasyskon så mycket jag bara kan :)

Konstigt det där, man vet inte riktigt vad man har att vänta sig? Intensiva småbarns-år kan jag förstå :)

Här är mina kollegor, team Hedemora och Säter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0