Apr. 22, 2014

Är i vecka 33+ någonting och nu har jag fått foglossning från helvetet! Jag klagar normalt sett inte speciellt mycket men fa-aaan va ont det gör nu :) Det är inte i ländryggen/ischias nu utan (ursäkta informationen) ljumskar och hela tjofaderittan där nere! Det minskar på tillvägagångsätt att lindra smärtan tyvärr, annars hade kanske tens, akupunktur eller värme hjälpt. Men lite svårt att sätta nålar i musen haha!

Allt blir lite svårare eftersom jag är hemma mycket med Olof, går liksom inte att undvika varken trappor eller tunga lyft ;)

Well, vilar och tänker mig för så mycket jag kan. Så får vi hoppas de lindrar en aning snart igen :) Är ju trots allt 1,5 månad kvar till BF.

Olof idag när han spanade in getingboet på mormors veranda.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0